Marcel Rottiers na meer dan drie decennia bij Willis Towers Watson met pensioen

Dinsdag 8 mei 2018 — Marcel Rottiers, een bekende leidinggevende persoonlijkheid in de Belgische HR- en pensioenadvieswereld, gaat na 31 jaar bij Willis Towers Watson en zijn voorgaande bedrijven met pensioen.

Rottiers gaat op 31 juli van dit jaar met pensioen. Hij begon zijn carrière in 1987 bij Towers Perrin Forster & Crosby als pensioenactuaris. Zijn rol en verantwoordelijkheden namen snel toe en in 1990 werd hij benoemd tot country leader voor België. Een positie die hij bekleedde tot  2015 terwijl het bedrijf in die tijd een aantal belangrijke ontwikkelingen doormaakte.

Meer recent heeft Rottiers verder bijgedragen tot de ontwikkeling van Willis Towers Watson’s troeven in België als leider van het board-level consulting aanbod van het bedrijf en van het  klantrelatiebeheer voor grote multinationals.

"Marcel was een rolmodel voor ons allemaal en een drijvende kracht achter de snelle groei van onze ‘Human Capital & Benefits’ business. Ik heb gedurende al die jaren  zijn kalm en pragmatisch leiderschap op prijs gesteld en we zullen zijn toewijding en humor missen. Ik wens hem het allerbeste toe voor zijn pensioen."
Paul Morris, Head of Western Europe, Willis Towers Watson

“Marcel was tijdens zijn indrukwekkende carrière een uitstekend leider. Hij hielp bij het ontwikkelen van de vaardigheden, de teams en de strategische richting die vandaag de grondslag vormen van het succes en de dynamiek van ons bedrijf in België."
Bibi de Vries, Head of Benelux, Willis Towers Watson

“Willis Towers Watson is in de loop der jaren geëvolueerd van een internationale, voornamelijk ‘compensation & benefits’ consultant tot een holistische HR-adviseur eerst, en tot een wereldwijde consultant, broker en solutions provider vandaag. Het was een voorrecht deel uit te maken van dit veranderingsproces. En ik ben al onze collega's en klanten dankbaar: hun inzet en loyaliteit effenden het pad voor een schitterende toekomst voor de Belgische activiteiten van ons bedrijf."
Marcel Rottiers

Over Willis Towers Watson
Willis Towers Watson (NASDAQ: WLTW ) is een vooraanstaande wereldwijd opererende consultant, broker en solutions provider die organisaties helpt om risico om te zetten in groeimogelijkheden. Sinds de eerste stappen in 1828 heeft Willis Towers Watson nu 40.000  werknemers in meer dan 140 landen. Wij ontwerpen en leveren oplossingen die risico beheren, arbeidsvoorwaarden optimaliseren, talent laten groeien en kapitaal effectief inzetten om organisaties en medewerkers te beschermen en te versterken. Ons unieke perspectief stelt ons in staat om verbindingen te zien tussen talent, middelen en visie — de dynamische formule die bedrijfsprestaties verbetert. Samen ontsluiten we potentieel. Voor meer informatie zie:. https://www.willistowerswatson.com/nl-BE

__________________________________________________________