Vispring lanceert limited edition 'Victoria'

Dinsdag 13 juni 2017 — Luxe Britse beddenmaker Vispring lanceert een nieuwe ‘limited edition, het ‘Victoria’ bed. Deze combineert de nieuwe Victoria matras en de Prestige boxspring met het Victoria hoofdbord voor een elegante, stijlvolle en luxe uitstraling.

De exclusieve Victoria matras is met de hand vervaardigd door ervaren vakmensen en biedt Visprings kenmerkende comfort en ondersteuning dankzij de unieke constructie.

Het verensysteem van met de hand geneste calicopockets is gemaakt van het beste vanadiumstaal en omhuld door royale, met de hand gevulde lagen van de beste natuurlijke materialen, waaronder 100% Platinum gecertificeerde Britse fleecewol, katoen en Brits paardenhaar. Dit paardenhaar dat afkomstig is van de paarden uit de heuvels en heidevelden van Noord-Engeland is een uitstekende vezel met ongekende veerkracht die optimale luchtventilatie garandeert. Deze luxe natuurlijke materialen maken het Victoria bed niet alleen uitzonderlijk comfortabel en ondersteunend, maar ook zeer gezond om in te slapen.

Het Victoria hoofdbord heeft een rechthoekige vorm met grote horizontale panelen. Het is vervaardigd met een mix van katoen en linnen tijken. De sobere lijnen bieden een perfect design voor een eigentijds interieur. Het Victoria bed is beschikbaar in een exclusieve selectie van 10 stoffen en garandeert ongeëvenaarde luxe en ultiem comfort voor een perfecte nachtrust.

- EINDE PERSBERICHT -

Over Vispring
Vispring (www.vispring.com) koestert de overtuiging dat uw bed de drijvende kracht is achter een wereld van onbegrensde mogelijkheden; een dag na een nacht te hebben geslapen in een Vispring bed is vol mogelijkheden en positieve energie.
Alle Vispring matrassen worden met de hand gemaakt in de fabriek van het bedrijf in Devon. Een tijdrovende aanpak, maar omdat slaap zo'n persoonlijk onderdeel van het leven is, meent Vispring dat het de enige manier is om te garanderen dat elk bed ultiem comfort en een perfecte pasvorm voor de eigenaar biedt, waardoor deze optimaal kan genieten van een volwaardig en gezond leven. Vispring werd opgericht in 1901 en exporteert haar producten tegenwoordig over heel de wereld. Als eerste beddenmaker die een matras met springveren produceerde met behulp van een systeem van losse pocketveren, heeft het bedrijf de manier waarop bedden worden gemaakt tot op de dag van vandaag veranderd. Vispring is nooit afgeweken van haar oorspronkelijke filosofie om uitsluitend gebruik te maken van het allerbeste vakmanschap en hoogwaardige materialen om de beste bedden ter wereld te maken. Daarom zijn luxe bedden van Vispring de keus bij uitstek voor iedereen die oog heeft voor het beste dat het leven te bieden heeft, en geen genoegen neemt met minder.

Liesbeth Vermaercke BLYDE