Willis Towers Watson stelt Edward Bonsel aan als nieuwe Head of Corporate Risk & Broking (CRB) Belgium

Maandag 5 maart 2018 — Edward Bonsel start als nieuwe Head of Corporate Risk & Broking (CRB) voor Willis Towers Watson Belgium en zal daarmee de leiding hebben over de Belgische CRB activiteiten. De primaire focus van zijn rol is het bijdragen van industriespecifieke inzichten voor de lokale markten. Daarnaast zal hij de Belgische CRB teams coachen, ondersteuning bieden bij de ontwikkeling van de CRB business en België vertegenwoordigen als lid van het CRB Leadership Team Benelux.

“Wij zijn verheugd dat Edward deze rol gaat vervullen. Hij is een hardwerkende, uitermate bekwame en doelgerichte manager met uitgebreide internationale ervaring in de makelaarsbranche en een echte teamplayer die het beste in collega’s naar boven weet te halen. Ik ben er van overtuigd dat Edward een bijzonder sterke aanwinst is voor het Belgische CRB team.”
Jeroen Everling, Head of CRB Benelux

Over Willis Towers Watson
Willis Towers Watson (NASDAQ: WLTW ) is een vooraanstaande wereldwijd opererende consultant, broker en solutions provider die organisaties helpt om risico om te zetten in groeimogelijkheden. Sinds de eerste stappen in 1828 heeft Willis Towers Watson nu 40.000  werknemers in meer dan 140 landen. Wij ontwerpen en leveren oplossingen die risico beheren, arbeidsvoorwaarden optimaliseren, talent laten groeien en kapitaal effectief inzetten om organisaties en medewerkers te beschermen en te versterken. Ons unieke perspectief stelt ons in staat om verbindingen te zien tussen talent, middelen en visie — de dynamische formule die bedrijfsprestaties verbetert. Samen ontsluiten we potentieel. Voor meer informatie zie:. https://www.willistowerswatson.com/nl-BE

__________________________________________________________